20.5.2015

VIHDOIN

Apua, eihän mulla mennyt kuin puoli vuotta selvittää miksen saa kuvia tietokoneelle. Ja Nytkin siihen meni n. puoli tuntia kun jaksoin etsiä googlesta miten saan ne koneelle, idiootti minä. 

Mutta nyt alan taas bloggaamaan ja toivottavasti joku edes jaksaa enään lukea tätä. 

Eka vuosi amiksessa ohi ja kaks edessä. Tänään siis alkoi kesäloma eikä kyllä yhtään tunnu siltä että olisi loma tai edes kesä... Eilen uskalsin jopa laittaa hameen päälle mutta tulihan sen kanssa hieman vilponen. 

Mitä mulle kuuluu nykyään? - Mulle kuuluu tällähetkellä ihan hirmu hyvää! Oon tosi onnellinen ja muutenkin kaikki mun elämässä on hyvin. En edes muista koska viimeksi olisin näin onnellinen ollut :)

Mitä oon viime aikoina tehnyt? - Oltiin muutama viikko sitten Turussa Taitaja- kisoissa töissä. Yövyttiin ehkä paskimmassa hotellissa tai ei sitä edes hotelliksi voi sanoa... Shoppailujakin tuli tehtyä jonkin verran. 
Muuta niin "ihmeellistä" en ookkaan tehnyt, lauantaina oltiin Nean kanssa mopomiitissä ja oli muuten tosi onnistunut paitsi että yksi nimeltä mainitsematon henkilö ajoi mautoa päin hahah. 
Ja kavereitakin oon nähnyt!







Love,
Pinja

2 kommenttia: