10.6.2015

Fifty shades of pink

Taas on muutama viikko vierähtänyt viime postauksesta hupsista keikkaa... 
Viime viikko meni töissä ja kavereita nähdessä.
 Maanantaina olin taas siedätyshoidossa, en oo varmaan kertonut siitä täällä blogin puolellakaan mutta siis, koska mulla on tosi paljon allergioita niin päätettiin tossa puoli vuotta sitten aloittaa sellanen. Siedätyshoidolla pyritään vähentämään allergiaoireita ja mulle alotettiin toi siedättäminen koiralla ja koivulla. 
Huomenna aamulla meen lääkäriin penikoitten takia, en millään jaksais herätä aikaisin mutta nyt on jo pakko tehä näille jaloille jotain plääh. Ja illalla oon ehkä yhden kaverin kanssa jos se nyt vaan sais rahaa hehehe. 
Mutta eipä mulla sen ihmeempiä tässä viimeaikoina oo tapahtunut ja tääkin postaus on nyt tosi tylsä mutta jos nyt alkaisin vähän enemmän kuvailemaan ja muutenkin tsemppaamaan tän blogin suhteen!
Saatte nyt vain ihailla mun uusia täydellisyyksiä ;-)



Air Max Thea, Intersport 119e

Love,
Pinja


4 kommenttia: