16.6.2015

Kysymyksiin vastailua

Kuvaile itseäsi 3 sanalla! - Itsevarma, positiivinen ja spontaani.
Missä näät itsesi 5 vuoden päästä? - Luultavasti asun Helsingissä, opiskelen lentoemännäksi ja mulla on ihana mies, en oikeen muuta keksi :)
3 hyvää puolta itsessäsi? - Oon tosi itsevarma, mulla on paksut hiukset ja oon hyvä tekeen ruokaa
Mistä saat inspiraatiota? - We♥It:stä saan tosi paljon inspistä ja myös joiltain ihmisiltä!!
Missä asiassa haluaisit kehittää itseäsi (taito, luonteenpiirre yms)?- Itsekuria hieman ja pallon pomputtelua, jota yritän tällähetkellä kovasti harjotella. haha 
Montako kertaa olet muuttanut? - Hmm ehkä kolme kertaa, en ole ihan varma.
Onko sinulla lävityksiä? + haluaisitko jotain? - Mulla on napakoru, viisi korvareikää joista yksi on venytys.
Unelma ammatti? - Lentoemäntä
Missä maissa olet käynyt? - Oon ollut ainoastaan Suomessa, jos risteilyjä ei lasketa.
Mitä teet mieluiten vapaa-ajalla? - Nään kavereita, kuntoilen, kuuntelen musiikkia tai katson jotai elokuvaa tai sarjaa.


Mitä pelkäät? - Pimeetä ja hämähäkkejä.
Minkälaisia tatuointeja haluaisit? Miksi? - Oon suunnitellut aika paljonkin sitä millaisia haluan, mutta en viitsi hirveästi kertoa niistä. Sinne sun tänne kivoja tatskoja :-) Rakastan tatuointeja!
Minkälaista musiikkia kuuntelet? Sano muutama lemppari. - Tykkään kuunnella musiikkia ihan laidasta laitaan. Tällähetkellä oon täysin hurahtanut räppiin, ja Tyga on lemppari ♥
Parasystävä? - Nea.
Koira vai kissa? - Kissa!
Jalkapallo vai jääkiekko? - Tää on tosi vaikee kysymys koska rakastan kumpaakin lajia... Itse tykkään pelata enemmän jalkapalloa, molempia tykkään kattoa.. Eli en oikeen tiiä. 
Millaiset blogit iskee suhun? - Sellaiset joihin itse osaan jotenkin samaistua ja sellaiset joissa on kivoja kuvia!
Onko sulla sisaruksia? - Mulla on kaksi ihanaa pikkusiskoa.
Mitä toivot eniten tältä kesältä? - Joku kiva kesäromanssi ois aika läbbä, hih. Mutta kunnon rusketusta ja ihania muistoja! 
Mitä kaikkea oot harrastanut? - Jalkapalloa ja lentopalloa
Ootko menossa ulkomaille tänä kesänä? - En ole. 


Lempihedelmä? - Banaani ja kiivi.
Lempi herkku? - Nugetit... Oon niin rakastunut mäkkärin kananugetteihin ehkä vähän liiankin rakastunut hups... Mulla oli taustakuvanakin nugetteja. Heti toisena lempparina on Hearts-sipsit ♥
Lempi vaatekauppa? - H&M 
Lempi elokuva? - The wolf of wall street ja Fifty shades of grey.
Lempi ruokapaikka? - Buena Vista
Lempi sarja? - Mulla on tosi monta lempparia, mutta esimerkiksi Valehtelevat viettelijät, Vampyyrinpäiväkirjat ja salkkarit sekä oon alkanut kattomaan myös Ensimmäiseen asteen murhaa ja Salaisuuksia ja valheita ja molemmat vaikuttaa tosi hyviltä!
Lempi ruoka? - Lehtipihvi
Lempi planeettasi? - Ei mulla tollasta oo.
Lemppari automerkki? - Lamborghini
Mikä on lempi sijamuotosi? :D - Mä en ees varmaan tiiä yhtään sijamuotoa... :-D


Millainen sun tyyli on? - Riippuu päivästä, joskus jaksan panostaa mun asuun, joskus taas en. Yleensä näytän ihan kivalta.
Onko sulla lemmikkejä? - Kaksi kissaa.
Tykkäätkö autoista? - J O O
Miksi päätit alkaa pitämään blogia? - Varmaan koska tää vaikutti kivalta ja sellaselta mitä jaksan tehä.
Suurin unelmasi? - Mennä naimisiin Mikael Granlundin kanssa, asua ulkomailla, olla lentoemäntä sekä olla oikeesti onnellinen. 
Tykkäätkö nimestäsi? - Tykkään :)
Missä asiassa haluaisit kehittyä? - Juoksemisessa.
Missä maassa asuisit jos saisit päättää(muu kuin Suomi)? - Ruotsissa tai Amerikassa.
Pidätkö uimisesta? - En mitenkään erityisemmin. 
Mitä suunnitelmia ensi vuodelle? - Pitää hauskaa, matkustella, viettää kivat 18v syndet ja käydä festareilla.
Tykkäätkö jostain sellasesta biisistä/bändistä mitä et kehtais myöntää ääneen? - Mä oon ihminen ketä kehtaa sanoa kaiken ääneen, joten en  :p
Jos sun elämäsi olisi kirja, mitä genreä se edustaisi? - Draama
Pari hyvää ja huonoo juttuu Raumasta. - Hyvät: Kaikki on tosi lähellä ja Vanha Rauma, hah. Huonot: Kaikista puhutaan paskaa ja täällä ei oo elämää.
Parasta bloggaamisessa? - Omien mielipiteiden kertominen on ainakin yks juttu.

Love,
Pinja 

5 kommenttia:

  1. Mukava blogi ja kiva ulkoasu. Millon teet uuden postauksen?

    VastaaPoista
  2. Voitko tehdä tänne videopostauksen jossain vaiheessa. Tietäis paremmin kuka sä oot.

    VastaaPoista
  3. mikset enää kirjottele tänne

    VastaaPoista