18.10.2015

Life is too short to waste it

Tällä hetkellä mä oon erittäin erittäin onnellinen. Tää tyttö on täynnä positiivisuutta! Mun elämässä jotenkin kaikki menee tosi hyvin nyt. Salilla käymistä yli kuukausi ja ai että mä rakastan olla siellä ♥ En pysty enää edes kuvittelemaan elämää ilman salia. Pari kuukautta jouluun enää, jännää sekä tasan neljä kuukautta siihen, että mä olen täysi-ikäinen!!
Oon niin koukussa American Horror Storyyn... Voisin pyhittää jokaisen päivän ainoastaan sille! Mutta kaikki kaudet oon nyt katsonut ja tällä hetkellä katson uusinta kautta Hotel, joka on siis vasta menossa Amerikassakin. 
Ensi viikko onkin onneksi syyslomaa. Mulla ei ole mitään ihmeempiä suunitelmia, salilla käymistä, muutaminen asioiden hoitamista ja rentoutumista. 
Oon kuunnellut viime päivinä Selena Gomezin uutta albumia Revival, ja se on jotain niin täydellistä. Onhan toi Cheekin uusi albumikin kuuntelemisen arvoinen ;-)


Tää protskujauhe on ollut kovassa käytössä, palkkarina sekä aamupuurossa!

Käytiin Wilman kanssa pari viikkoa sitten kirpparilla ja mun oli sitten pakko saada nää ihanuudet itselleni!

Hiuksetkin tuli värjättyä :)

Otan mielelläni vastaan postausehdotuksia!

Love,
Pinja

2 kommenttia:

  1. Voisit kirjoittaa treeniohjelmastasi ja ruokavaliostasi.

    VastaaPoista
  2. Millon aiot postata seuraavaks?

    VastaaPoista