8.10.2016

Paluu blogi maailmaan

Moikka!
Oon tässä monena päivänä jo miettinyt, että olisko jo aika palata takaisin blogin pariin. Mä en edes tiedä miks tässä on monet monet kuukaudet vierähtänyt... Ajattelin aluksi, että poistan kaikki vanhat postaukset, mut äsken kattelin vähän niitä ja ajattelin et er ei siitä haittaa niistä olis vaikka ne olis vielä täällä joten annetaan niiden olla. 
Mutta nyt Pinja is back in business!

Aloitetaanpa vaikka vaihtamalla kuulumisia... Mun elämä on viime kuukausina ollut todella ihanaa sekä oon ollut ihan älyttömän onnellinen. Kuukauden työssäoppisjakso on huomisen yövuoron jälkeen ohi, sen jälkeen muutama päivä vapaata ja sitten takaisin koulun penkille. Työssäoppimassa olen Rauman Cumuluksessa ja olen kyllä tykännyt olla siellä, vaikka olinkin jo kesätöissä siellä, henkilökunta on kiva sekä olen saanut tehdä monipuolisesti kaikkia hotelli juttuja. Mutta täytyy kyllä sanoa että ei toi hotelli-ala kyllä oo sitä mitä haluun koko loppu elämän tehä, mutta onneks mulla on toinenkin vaihtoehto jota vain täytyy alkaa toteuttamaan! 


Postauksia alkaa toivon mukaan tulemaan usein. Nähdään taas pian ihanat

Love,
Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti